CCE-R General Assembly 2021

Event information

17/03/2021 @ 16:00 - 17/03/2021 @ 17:00

Location: online

Event Description

You are kindly invited to the Annual General Assembly of the Chamber of Commerce Switzerland – Romania to take place at the Swiss House (21, Plantelor Str., Bucharest) on Wednesday, March 17, 2021, between 16:00 - 17:00.

The following documents of the Assembly are attached below the text:

- Agenda of the CCE-R General Assembly 2021,

- Minutes of the CCE-R General Assembly 2020,

- CCE-R Financials for 2020,

- CCE-R Budget 2021,

- POA for vote (It includes the proposals to amend the CCE-R Incorporation Act.)

Ms. Irina Bolomey, CCE-R President, will step out of the Board. The rest of the Board members will keep their candidateship.

Nominations for the vacant position of Board member or proposals of topics to be discussed during the meeting may be sent to us until March 12, 2021.

In case you will not be able to attend the GA, you are kindly invited to send us the attached POA filled in and signed by you, via e-mail and then in original. The GA will be held online, on Zoom. 

Our special guest will be H. E. Mr. Arthur Mattli, the Swiss Ambassador.

Please be so kind to confirm your participation using this registration form, by March 15.

 

Stimați Membri,

Vă invităm să luați parte la Adunarea Generală a Camerei de Comerț Elveția – România care va avea loc la Casa Elvețiană (str. Plantelor, nr. 21, București), miercuri, pe data de 17 martie 2021, intre orele 16:00 - 17:00.

Urmatoarele documente ale Adunării Generale sunt atasate sub text:

- Agenda Adunării Generale 2021,

- Procesul Verbal al Adunării Generale 2020,

- Raportul financiar al CCE-R pt. 2020,

- Bugetul CCE-R pt. 2021,

- Imputernicire pentru vot (Include propunerile de modificare a Statutului CCE-R.)

D-na Irina Bolomey, Presedintele CCE-R, nu va mai fi membru al Board-ului. Ceilalti membri ai Board-ului vor candida din nou.

Puteti trimite propuneri pentru pozitia vacanta de membru al Board-ului si privind subiecte care doriti sa fie discutate la AG până la data de 12 martie 2021.

In cazul in care nu puteti participa la AG, va rugam sa binevoiti a ne trimite formularul de imputernicire atasat, completat si semnat de dvs., mai intai pe e-mail si apoi in original. AG se va tine online, pe Zoom.

Va rugam sa confirmati participarea dvs. aici, pana pe 15 martie.